Det är tur

Vilken himla tur att vi alla är olika. Jag var just inne på en "kompis" blogg, jag tänker inte nämna några namn, men jag kan verkligen inte förstå hur hon kan skriva som hon gör. För det första bara sättet som hon börjar på, liksom antar att alla avgudar henne (vilket i alla fall inte jag gör på långa vägar) plus att hon skriver som om hon vore världskändis och har hur många vänner som helst som läser hennes blogg. I själva verket är jag övertygad om att hennes vänner är köpta. Hon verkar ha hur mycket pengar som helst och hon utnyttjar verkligen alla omkring sig. Och hon är så falsk. Usch för sådana som hon, men tur då att hon inte verkar inse det  själv hur korkad hon är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0