Inte riktigt tid

Att jag inte har bloggat på ett tag betyder inte att jag inte lever, snarare tvärt om. Jag lever och har hur mycket som helst att göra. Projektarbetet ska vara klart på måndag, med andra ord sitter jag och Anna och skriver typ dygnet runt så att det glöder om tagenterna. I går till exempel var vi i skolan till klockan sex och skrev, sen åkte jag direkt till träningen och var inte hemma förrän vid tio. Gissa vad jag gjorde då! Hmm just det ja, projektarbete. Har just fixat färdigt omslaget som vi ska ha på DVD:n. Är ganska nöjd faktiskt. Jag menar en amatör på Photoshop kan man inte förvänta sig under ifrån ;o)



För den som undrar vad jag gör uppe mitt i natten så kan jag tala om att jag är barnvakt. Alla barnen har sovit sen klockan nio så jag har i alla fall haft tid att plugga här. Men just nu önskar jag bara att barnens föräldrar kommer hem så att jag kan åka hem och lägga mig... *gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0