5 december

Snön faller sakta utanför mitt fönster och jag hoppas det fortsätter hela natten så jag vaknar upp till ett magiskt vitt vinterland i morgon bitti. I dag har jag varit på diverse möten, fixat det sista inför posterredovisningen i morgon samt köpt två julklappar. Jag hittade även en julklapp i skolan. Vad det är kan jag inte skriva här för personerna som ska få dem läser bloggen ibland ;)

Jag skulle ha gjort lite julgodis i kväll hade jag tänkt, men istället har jag suttit och grejat med julklappar som jag, när jag var klar, insåg att jag inte har råd med. Kostnad på kostnad lades på och man kunde inte välja bort det. Till sist lades också momsen på (visste inte att det var utan moms på priset de skyltade med) och då insåg jag att det blev alldeles för dyrt. Jahopp, flera timmars pillande i onödan och en idé som hade varit toppen...

Nu vräker snön ner utanför fönstret i alla fall och jag ska lägga mig och fundera på vad jag ska ge mina små älskade barn i julklapp. Jag vill att det ska vara något speciellt och inte bara ännu en leksak som de snart glömmer bort. Idéer mottages tacksamt. Barnen är 1, 3, 7, 9 och 11 år gamla. Som sagt får det inte kosta alltför mycket eftersom de är så många även om jag skulle vilja ge dem det finaste i världen för dem är de bästa som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0