Hon e, de här partyts ljus...

I går förmiddag gick jag och Pontus en promenad som slutade i sporthallen där Alexandra, min förre detta tränare, spelade badmintonmatch. Hon förlorade dock och åkte ut, men det var kul att träffa henne här :D Sedan gick vi till Divan, pizzerian här i närheten, och åt lunch jag och min älskade. Efter det vilade vi några timmar för att orka med kvällen. Jag jobbade i festvåningsbaren ihop med underbart söta och roliga Karro. Det går inte många minutrar utan skratt när man är med henne, och vi fick rekordmycket dricks tack vare hennes underbara leende och skratt. Vi får hur många frågor som helst om vi är tvillingar eller i alla fall syskon, folk tycker väl vi är lika, men hur fantasifullt hade det varit av våra föräldrar att i så fall döpa oss till Caroline och Karolina?! haha

I dag ska jag till gymmet med Cajsa, så vi blir stora och starka som björnar (eller nått ;o) hehe) Sen har jag inga direkta planer för resten av dagen. Får väl se vad som väntar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0