If today was your last day

I dag har jag haft en toppendag med mina kusiner. Jag cyklade dit i det fina vädret, sedan cyklade jag, Jonna, Pontus och Joel ner till stranden och badade och fiskade krabbor. Jag och Joel fick flest, och efter ett tag hade vi krabbrace på stranden med alla krabborna. Mer bad på stranden, sen hem och bad i poolen och solande. Mys med Jolina ingick också. Tänk vad stor den lilla tjejen blivit. Hon har nu börjat stå upp själv, men förstår inte riktigt hur hon ska göra för att sedan förflytta sig framåt. Hon lär sig nog snart, bara nio månader gammal :)

I morgon ska jag först passa barnen en stund, sedan ska jag, mamma och André åka och hälsa på vår blivande kisse, en gråvit liten sötnos. Bilder utlovas så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0