Hoppfalerej

Just hemkommen från terminens första tenta. Det lär inte bli den sista... Läkemedelsberäkningen kändes väldigt bra i alla fall, får hoppas på att det gick som det kändes bara. Nu ska jag snart ge mig ut i höstrusket och in till stan för att lämna in mina stövlar på lagning. Ska också köpa ett nytt klockbatteri till min klocka som stannade när jag och mamma var på GeKås för ett tag sen. Jag gick runt hur länge som helst och tänkte att "oj, vi har hunnit med hur mycket som helst utan att klockan är speciellt mycket".

Jag har nog inte berättat att jag har fått hem min present till mig själv, mina blixtar. De fungerar utmärkt, men jag insåg att på 22kvm blir det trångt med en studio. Får ha dem nerpackade tills jag flyttar till min gård ;) (Om man inte kan få hyra en till lägenhet och bygga studio där ;) ) Äsch, det är väldigt kul att ha dem i alla fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0