In i glamrockens land...

Då var julen över för den här gången. Eller varar den till påska kanske?! Jag har haft en lugn och skön julhelg, med skinka, julmust, tomtebesök, barnmys, biobesök, godis, janson, grönkål och en väldigt god julkorv signerad Delikatessgrabbarna med smak av päroncognac. i går fick Jonna, Pontus och Tobias sin julklapp, nämligen ett biobesök med tillhörande fika på café i Kungsbacka. Vi såg den nya Sune-filmen, som passande nog handlade om en lite småtokig familj som skulle på all-inclusiveresa till Grekland. Snart ska ju nämligen en annan lite småtokig familj på all-inclusiveresa till Teneriffa. Vi kan väl säga som så att rollerna i filmen representerade oss väldigt bra. Pontus tjejtjusare, Tobias chipsjägare, Jonna lite lat storasyster. Och jag fick lov att vara den där tjejen som råkade ut för olyckor orsakade av familjen hela tiden, enligt Pontus. Filmen var rolig och bjöd på skratt från alla i salongen, från det minsta barn till den äldsta vuxna.
 
Nu ska vi snart på teater, jullovsteater, på Lisebergsteatern. I år är det Pippi Långstrump som sätts upp och jag hoppas den är lika bra som det har varit tidigare år med söta och duktiga skådespelare.
 
Jag hoppas att ni alla har haft en riktigt GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0