Och jag har knappast inte lärt mig nått sen sist...



Är nästan rädd för att lägga upp bilder nuför tiden. Det finns så många jag vill lägga upp, men jag har inte riktigt tid, och de kommer ändå att hamna fel, liksom tas ur sitt sammanhang. Det är bilder från julafton och nyår främst på kusinerna, på katterna, fyverkerier osv. Näe, jag låter bli. Lägger upp en bild på mitt senaste projekt istället. Eller projekt kanske är fel ord, det tog en kväll att göra detta fodral till min ljuslykta. Hittade på mönstret allteftersom, tog om, provade nytt, drog upp igen, gjorde om. Så är det när man inte blir riktigt nöjd med det man gör, bättre att göra om tills man är nöjd än att göra nått halvdant...

Sitter och funderar på hur det kan komma dig att det ena värmeljuset på bordet brann klart nästan en timma innan det andra. Ljusen togs från samma paket, tändes samtidigt och står bara ca 10 cm ifrån varandra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0