And beside me is where I want you to be...

En intensiv dag i dag, med föreläsning från 8.30-15.30 ungefär. Sedan styrelsemöte med Emboli innan jag gick och handlade. Nu sitter jag och njuter av en väldigt god sallad som jag just gjort.

Föreläsningen i dag, liksom i går, i fick se både overhead-bilder och diabilder. Japp, diabilder! (Behöver jag nämna att den läraren ska gå i pension efter att hon haft oss?? Jag tycker i alla fall att det är riktigt mysigt att titta på diabilder, speciellt när man vet att hon tagit dem alla själv under sin yrkesverksamma tid. Vissa bilder var väl mer motbjudande än andra om man säger så, men otroligt intressant istället för bilder man får se i böcker där en hel del är censurerat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0