It starting with a whisper...

Jag hinner med ett litet inlägg innan min "arbetsdag" börjar. Jag är tillbaka i ett väldigt snöigt Sundsvall. Ärligt talat så har jag nog aldrig sett så här mycket snö nån gång, och det slutar inte snöa heller. Snart kan jag öppna mitt fönster och kliva rakt ut om jag vill, trots att jag bor på andra våningen...
 
För den som är intresserad kan jag meddela att ja tänker försöka strukturera upp mina dagar lite så att jag kommer få något gjort, och för att jag inte ska gå och småäta hela tiden vilket lätt blir fallet när man är hemma hela dagarna. Så här kommer det se ut på ett ungefär:
 
8.00 Klockan ringer, dags att gå upp och göra sig iordning och äta frukost.
9.00 Plugg/uppsatsskrivning
11.30 Lunch på skolan (om Cajsa och Lotta är där)
12.15 Plugg/uppsatsskrivning
15.00 Trefika och slut på pluggandet
Resten av dagen får jag göra vad jag vill, typ pyssla, sy, virka, träna mm...
18.00 Middag
20.00 Kvällsfika
 
Så, nu är det uppskrivet och delat med många så nu kan jag inte maska ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0