Hej!

I dag åkte jag in till skolan vid kvart i elva. Jag hade geografiprov som gick skit för jag hade glömt böckerna i skolan i fredags så jag har inte kunnat plugga, så nu är väl mitt MVG i geografi kört...

Sen åkte jag i varje fall till Frillesås och åt lite hemma hos Malin. Det var ingen hemma men jag gjorde lite makaroner och köttbullar. Sen kom Malin, men då var det dags att gå till gympasalen för att förbereda dagens lektion. Det blev Bamsegympa. Barnen verkar gilla det så vi kommer nog att köra det fram till lovet.

Sen gick jag hem till Malin och träffade Joel igen. Och alla dom andra små godingarna!! Tobias är seriöst den sötaste unge på denna jord!!! vad skulle jag göra utan honom?? Men Joel mådde bra i alla fall. Han har vart på BVC i dag å han vägde 2900g. Så han växer allt. Han somnade på min arm när jag höll honom innan, men sen vaknade han och låg å kika på Tobias.

Hej då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0