Nu är filmen snart klar!

Anna har varit här och nu är våran film snart klar!!!! Den blir asbra och jätterolig. Hoppas de andra kommer att gilla den! Den kommer kanske att komma upp på Youtube, men det får tiden utvisa...

Är fortfarande förskyld, men inte så ont i halsen längre. Hade dock fått nackspärr i morse när jag vaknade och det har jag fortfarande.

I skolan var vi på en föreläsning om anabola i dag. Den var jättebra och man fick sig en del tankeställare. Jag tänker ALDRIG testa anabola i alla fall och jag hoppas inte jag träffar någon kille som gör det! Det var inte jättesnyggt med killar med bröst...

trots förskylningen och det så e det en bra dag i dag. Solen skiner och jag är på allmänt gott humör. Men vem är inte det när man kan gå barfota ute, å man behöver inte ta jacka på sig!! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0