All by my self...

Igår var jag duktig. Var ute och sprang en runda på en halvtimma, dessutom red jag lektion i Frillesås i måndags så nu har jag träningsvärk. Framför allt i ljumskarna. Då känner man sig nöjd. Faktiskt. I dag ska jag och mamma till GK:s. Har ingen aning om vad jag ska köpa men ändå. Brukar alltid ha en lång lista, men nej, jag kan inte komma på någonting. Jo föresten trosor och strumpor tror jag. Eller det har jag kanske, bara det att dom alltid ligger i tvätten.

Batteriet i I-poden har tagit slut. Hann lyssna på de 20 första låtarna, sen kom jag inte längre. Med andra ord har jag inte kommit på vilken låt det var jag ville höra. Den sista var i alla fall All By My Self...

På måndag börjar skolan. Jag längtar faktiskt. Tänker satsa allt på skolan i år. Till och med samhällskunskapen.  Haha,  jag har i alla fall större chans nu med tanke på hur Frank smörade för mig det sista efter att han fått veta vad jag tycker om honom. Jag har hört att ärlighet varar längst. Hahaha vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0