Allt som oftast går du förbi, jag skymtar men kan inte se...

Öppnade bdb som vanligt och tittade på kompisarnas bilder. Kom till min bästa Mickans sida där hon har skrivit att hon inte mår bra. Då mår jag plötsligt inte heller bra. Det går bara att beskriva henne med ett ord. Det ordet är SNÄLL. Men nu hade hon inte varit snäll. Inte mot sig själv. Så jag ska hem till henne i kväll och se till att hon mår lite bättre i alla fall. Hon är sjukskriven massa veckor nu så det är verkligen synd om henne...


Detta är helt ointressant men jag skriver ändå. Skyll dig själv om du läser...
Alla lärare börjar nog tröttna på mig nu. Jag har nog lyckats ändra hela mitt shema, inklusive bytt plats på lektioner som hela klassen har. Haha,, fick Sara att byta plats på svenskan och historian så att jag skulle kunna ha naturkunskap medan dom andra har historia. samt att jag bytt spanskagrupp så att jag får min gamla spanskalärare. Dessutom har jag ordnat så at jag kan läsa naturkunskap med treorna. Vill försöka få in matte C också och har lyckats shemamässigt men vet inte om jag får för rektorn... hmm... Om du nu har läst allt detta så kan du väl säga till om du hängde med för jag tror inte ens att jag gjorde det.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0