And we will remember those wonderful days...

Hmm, har inte hunnit/orkat blogga på et tag nu, men har i alla fall haft några underbara dagar ute på Mönster med underbara människor!! De dagarna kommer jag leva länge på genom att minnas allt vi gjorde. Synd bara att jag var tvungen att åka hem en stund på måndagseftermiddan för att jobba. Missade startträningen, vattenskidåkningen och massa bad...
   


Har i varje fall börjat jobba i hemtjänsten nu. Trivs bra där de två gångerna jag har varit där, men skulle ha börjat jobba "på riktigt" i fredags men då var min fot svullen och infekterad efter att jag hade trampat på en sten sista dagen på Mönster. Så nu äter jag penecillin och Ipren för att bli bättre. Den är lixom helt blålila hela foten och ca dubbelt så stor som den andra... Skulle ha jobbat hela helgen egentligen ,men jag hoppas på att kunna jobba i morgon i alla fall.

Var på seglingstävling i går i Frillesås. Vi trodde att det skulle bli lättvindssegling så allt trim var inställt efter det. Lättvind var det ända tills vi hade tre minuter kvar till start. Då blåste det plötsligt upp, så istället för ca 2 m/s så blåste det 12 m/s.. Haha, jag såg att vinden kom och förberedde mig, men jag var inte riktigt beredd på att det skulle bli såå mycket vind så jag kapsejsade. Var dock uppe igen på bara några sekunder. Sen var det hårdvind hela seglingen, och några kapsejsningar senare hade vi kört två race och jag kom tvåa av fyra. En bröt dock för han tyckte det blåste för mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0