Last time was on my birthday...

I dag är det bara regn, regn och regn. Och mitt som det regnar så kommer det en liten skur med mer regn... Allt är så grått och blött, men det är ändå ganska mysigt. Jag och mamma är ensamma hemma (bortsett från Robert) så vi började med att äta frukost tillsammans. Sen tog jag på mig regnkläder och åkte ner en snabbis till Gårda för att fixa lite grejer med båten sen i lördags. Hann bli genomblöt på bara ett par minuter. Sen kom jag hem och då beställde vi kläder ur H&M-katalogen, två t-shirtar, en cardigan och en "Hello-Kitty" pyjamas. Ursöt!

Nu sitter jag vid datorn och deppar för att jag just insåg hur J***a dyr min penicillin var. Över 350 kr... Lägger också in bilder på hårdisken som jag köpte häromdan medans jag lyssnar på Håkan. Har insett att det antagligen är alla mina tusentals bilder som segar ner datorn, dessutom åskar det för mycket för att våga ha kvar dem på datorns hårddisk. Skulle de försvinna vet jag inte vad jag skulle göra...

Ska jobba i kväll, äntligen! Foten är väl nästan smärtfri nu, eller i alla fall så att jag kan gå på den...


...when is the next time?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0