Since you've been gone...

Är i Frillesås nu och passar sötisarna. Båda har lagt sig men jag gissar att Jonna inte sover än. Joel gör det i alla fall. Har käkat pizza i dag (igen) för det var vad Jonna önskade att vi skulle mysa med när jag var här. Så nu känner jag mig FET. Tjejerna vann fotbollsmatchen med 1-0 i OS. Inte för att jag vet vilka dom spelade mot eller så, men det var bra antar jag. Önskar att de sänder seling också så man kan kolla in hur de gör. Nu ska jag göra iordning välling för hela natten och snart lägga mig innan jag måste upp igen för att skrutten vaknar.

Förresten, finns det något mysigare än att hålla ett barn i famnen när det somnar? När man känner hur det först är spänt medan det sprattlar för att sedan slappna av fullkomligt när det kommer till ro. Och hur söta är dom inte när dom har på sig pyjamas? Jag älskar det. Skulle kunna väcka honom bara för att få söva honom igen. Men med tanke på hur mycket han kan skrika innan han somnar så är det nog inte värt att göra det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0