To see you again...

Skönt att denna dagen är över, men jag har nästa vecka kvar. Den är helt hysterisk milt sagt. Engelskaprov på tisda, spanskaprov på onsdag, ska ha läst ut boken till fredan och skrivit recension, arbetet om kinas religioner ska vara klart och redovisas på fredag, jag och Axel ska hålla lektion på fredag. Och detta är bara sånt som händer i skolan... Men det är bara en vecka kvar av plugg sen är det LOV!!!

Jag har faktiskt inte riktigt fattat att det är december. visst, vi har börjat pynta huset och jag har köpt klappar, men det känns ändå inte riktigt på riktigt.

I går mönstrade jag förresten. Det gick inte så bra, blev inte erbjuden någon plats nu, men om jag ville skulle jag försöka söka igen nästa år. Får se om ja orkar... Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min "lilla" bok. har bara ca 300 sidor kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0