Wish I was someone else...

I kväll har jag varit väldigt produktiv, har kommit nästan halvvägs i kinaarbetet. Det känns bra! I morgon fyller mamma år, men ja har inte hunnit slå in paketen än så jag ska snart gå och fixa det... Sen ska jag lägga mig och läsa ut min bok tänkte jag. Har inte mycket kvar nu, bara ca 100 sidor.

I går spelade jag badminton x2, först i skolan och sen träning på kvällen. Efter det åkte ja till stallet och red hopplektion. Det va kul, men hela tiden satt jag och funderade på varför jag kände igen en tjej som satt på läktarn. Hon va mamma till en som red i samma grupp. Efteråt va jag tvungen att gå fram och fråga vad hon jobbade med. Jag misstänkte nämligen att hon jobbar på tullen och att hon är våran mentor där. Och så var det, men det stämde liksom inte att träffa henne där. vad är sannolikheten liksom?

Jaja, världen är inte så stor som man tror...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0