But a little bit of me says I'm not enough...

Seglingstävling i dag, Ölmanäs småköret. Första seglingen gick faktiskt jättebra! Fick en kanonstart och ledde första kryssen och första länsen. Sen gick två personer om mig på andra kryssen, men det tog jag igen på länsen. Kom tvåa i första racet.

Andra gick mindre bra. Fick en sämre start, låg sist inför första rundningen, Tessie kapsejsade så jag gick om henne. Sen kapsejsade jag efter att ha gjort ett slag och missade krängbanden. Lyckades vira skotet runt lillfingret och få det att fastna i råttan på väg ner i vattnet. Det gjorde att jag knappt fick upp båten igen. Sen gick allt bara skit efter det. Gick runt säkert fem gånger innan jag nådde mållinjen och kom därmed sist... Dock läggs poängen ihop, så eftersom jag hade en andraplacering och en fjärde, medan Tessie hade en fjärde och en tedje så slog jag henne totalt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0