Jag har ofta drömt, om en plats långt bort...


Jobbade lite i dag med Lina. Vi har kommit fram till att vi har det bästa sommarjobbet man kan ha. Eller nån annan som säger emot? Ne tror inte det. Vi tränar några killar så att de ska bli bättre på att segla, och då får man köra motorbåt och vara ute på havet hela dagen. Dock kommer vi att ha annorlunda solbränna efter denna sommaren. Vit mage och rygg, knallbruna ben och armar... men men, det är det värt!!

Tog mitt första dopp i dag med. Det var faktiskt ganska skönt, jag slapp ta beslutet om när jag skulle hoppa i eftersom jag blev iputtad av Cissi, men det var nog tur annars hade jag nog stått där ett bra tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0