Jag ska måla hela världen...

Vi påbörjade målningen i dag i skolan. Försov mig i morse så jag fick stressa upp. Fattar inte hur jag kunde göra det, men å andra sidan så sov jag typ inte i natt... Det blir i afl många olika pastellfärger i klassrummen. Det stod på en lapp att ett klassrum skulle vara tandkrämsfärgat, Min tandkräm är randig...

Ska till tandläkaren snart och göra rotfyllning i mina cp-tänder. Eller bara i en. Den andra ska dom fylla en annan gång. Varför inte göra allt på samma gång så slipper man bedövningsskiten flera gånger...

Måste nog hitta något att äta nu innan jag åker ner för annars kommer jag svälta ihjäl. Men å andra sidan kanske man borde börja öva på att vara utan mat inför överlevnaden i tvåan... Ne, det gör vi en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0