Anger kills people...

I dag vaa jag arg. På våra lärare. Att dom inte kunde ta sig en halv minut till att skriva på tavlan i korridoren att de inte skulle vara där i dag och att vi inte skulle ha lektioner. Satt och vänta i TRE OCH EN HALV TIMMA på att spanskan skulle börja. Sen kommer inte läraren och vi ringer till henne. Nej, då är hon i Skatås med de kommande ettorna och tänkte inte alls ha lektion med oss. Oj, förlåt, jag glömde visst att säga till er.

Så j***a arg var jag. Anna och Lasse var rädda för mig, och seriöst, hade någon varit i vägen för mig mellan datasalen och mitt skåp så hade jag slagit till den personen.

Vi gick till stan i stället och köpte glass innan vi åkte hem. I Kba är det massa folk i parken och vi inser att alla treor i Kba har bal i dag. Fina klänningar hade dom. Kul för dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0