shit happens, but for God's sake, try again...

Oj jag glömde visst att blogga i går. Anna kom hit på kvällen, eller ja hämta henne i Kba å sen sov mon här i natt. Gjorde sista provet och lämnade in sista arbetet i går och känner mig nöjd och förtjänt av ett sommarlov. Fast jag kommer sakna min underbart roliga skola... Faktiskt helt seriöst!

I går började vi tejpa lister och göra iordning klassrummen inför ommålning nästa vecka. Det ska bli lite kul faktiskt att få göra om skolan lite, med bilder från året och nya färger på väggarna...

Dagen tillbringar jag ute på en madrass på gräsmattan för att eventuellt kunna få lite färg inför skolavslutningen. Lite sent att börja nu kanske, men har inte haft tid innan.



If we walk together, jump together, we must be together in next life...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0