And the world is turned upside down...

Nu vart det skola igen. Våra kärara lärare överaskar oss med att ge oss mängder med arbeten som ska lämnas in nästa vecka, så nu blir det till att plugga. Jag ska ha MVG på samhällsarbetet!! Så det så. Bara för att visa för Frank att jag faktiskt kan, vilket han inte tror...

Hade glömt nyckeln till mitt skåp i dag så jag hade inga böcker och kom inte åt mitt bambakort så det blev ingen lunch för min del. Men som tur var behövde vi inte böckerna, i engelskan började vi med ett arbete som går ut på att vi ska skriva en argumenterande uppsats. Sen hade vi gympa och sist religion. Vi fick tillbaka proven som vi skrev innan lovet. VG, är väl okej... Mådde ju trots allt inte så värst bra när ja skrev det. Vi fick en ny uppgift i religionen att besöka olika religiösa platser i Göteborg och sen berätta om dem plus en personlig helig plats. Jag vet precis var min heliga plats är. Dessutom ska vi fota platsen eller hitta en bild därifrån,, så till helgen ska jag ut och fota på hemligt ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0