In a small little town long ago...

Jag hann inte bloga i går, för jag.. ehm.. öhh?? jag vet inte vad jag gjorde i går... Jo föresten, jag skrev ett engelskaarbete om vilken president jag skulle röstat på om jag fick. Gissa mitt val? Barack Obama så klart!!! Och i dag har hann vunnit så nu är han USA:s president!!

I dag hade jag lektion i tjugo minuter, utan att jag visste om det innan. Åkte hemifrån vid nio och var hemma igen vid tolv. Har varit nere vid havet och fotat lite, sen åkte jag till stallet och red lite. Gick inte så bra för ponnyn ville inte trava och jag vågade inte bråka med honom eftersom han har problem med ryggen. Så det blev skritt i en halvtimma. Vid sex ska jag ner till St:Lars för att öva/planer inför årets julspel. Det ska bli kul! Laddar upp med "Mer Jul" just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0