Jag har allt jag vill ha, det är klart jag mår bra, som jag sa...

Myskväll med familjen i dag. Eller mamma kom hem vid halv tio, lite tidigare än väntat.. Det hade dock en förklaring. Min söta bror skulle på fest i Kullavik och skulle åka bussen dit. Han var här innan och hämtade busskortet och bad mig kolla när sista bussen gick hem. Dock kom han inte längre än till Kungsbacka, för där kom en kille fram till honom och bad att få se i hans väska. Det var polisen. Och i väskan hade min bror en oöppnad flaska sprit. Den fick han inte behålla, och den snälla polisen ordnade så fint att mamma kom och hämtade min bror på stationen och tog med honom hem igen. Tji fick han, så att säga XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0