The world goes round, round, round...

gick upp vid fyra i går morse, körde pappa till flygplatsen, irrade runt ett tag innan jag hittade till Skatås, tänkte köra någon fiffig genväg som visade sig bli senväg. Var upp i Skatås vid halv sju i alla fall och sprang ca 1,3 mil. Det var riktigt skönt faktiskt. Dock var inte mina knän och höfter lika långt kommna som konditionen så det blev lite jobbigt mot slutet. I dag har jag träningsvärk, men inte så farligt..

blev irriterad för att mamma inte hade köpt nytt munstycke till damsugaren nu när jag skulle adventsstäda, så nu ska vi åka in en snabbis till Kba och köpa det, samt ett par jeans till mamma. Sen ska mitt rum bli julfint med stjärna md mera. Ska dessutom göra mitt samhällsarbete i dag tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0