He pinched in the shop but we took him...

Praktik hos polisen i Frölunda i dag. Trevligt ställe med roliga människor. Vi fick veta massor, om bilarna, om utrustning, om hur man arbetar, självförsvar mm... Vi gick med en tjej som hette Lisbet och hon va väldigt trevlig och rolig. Svarade på alla  våra konstiga frågor och förklarade så man förstod. Jättelätt att prata med. Sen tyckte hon och chefen där att vi inte bara skulle se kontoren när vi nu var på en polisstation så vi fick åka med i radiobilen. Vi fick ett larm direkt om att en man hade snattat i en mataffär, så vi åkte dit och förhörde honom och skrev en anmälan. Vi hade skottsäkra västar på oss och kände oss stentuffa!! XD haha =) Förresten det var jag och Elvis som var där, dom andra var på andra stationer, men de verkade inte ha haft det lika kul som oss vad jag vet än ;P hehe




Sprang i dag duktig som jag är... Men det var segt. Kan ha att göra med att jag lunchade på McDonalds.. hmm inte bra all faktiskt. Jag hoppas verkligen att jag kommer att klara det. Än har det ju gått bra... Det här är verkligen min chans, jag måste lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0