Mirror on the wall...

Skoldag i dag. Engelska/gympa/religion. Engelskan titta vi på film, Bowling for Columbine, trodde det va en riktig film men det va mer en dokumentär om typ USA och deras syn på vapen. Ska se färdigt på den i mon. sen stadsorientering på gympan. Jag och Axel var bäst! Faktiskt. Vi var först klara med första banan och först med andra med!! Anders var imponerad och berömde mig massa gånger. Kanske träningen har gett resultat då... Sen på religionen var det film (igen) men denna gång om Islam. Riktigt seg film, men jag hängde med mer än om de andra religionerna i alla fall...

Snart är det badminton. Min bror ringde och va sur för att han hade missat bussen hem. ska byta om och köra honom hem sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0