Summer leaves the trees red...

Jag bjöd in mig hos min moster i går. Lekte med Jonna ute i höstlöven och tog massa fina bilder på henne.
   
 
Sen var vi på kräftskiva hos Margareta och Stig. Gott med räkor och kräftor i mängder. Gosade massor med Joel. Det finns verkligen inget bättre än när ett barn somnar i ens famn!! Sov över hos dem i natt, men åkte och hämtade mamma, Boye, Eva och Klas på en fest på natten. Barngympa i dag efter att ha hjälpt Malin att få iväg alla barnen till Mulle och Knytte och dans...

Nu är det meningen att jag ska plugga på religionen och svenskan...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha sådan kläder är BÄST JU:D hahahahah dööör XD

2008-10-19 @ 23:27:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0