The playground outside my window...

Skolan i dag,, eller vi var aldrig där, vi va på stadsmuséet och testspelade ett spel om miljön. Hur man kan tänka för att spara miljön utan att offra något av det man tycker är viktigt i livet. Det var väldigt kul faktiskt. I morgon kommer Anna hem!!!! Längtar så efter att få träffa henne!!! Och på onsdag kommer Mika hit.. längtar efter att träffa henne me!! Ska antagligen bowla me henne och Ria någon dag :P Det blir kuligt! Matilda åker till Afrika på måndag, då ska jag och Axel spela badminton. Onsdag ska jag passa barnen. Ska till skolan någon av dagarna och fixa massa bilder. Kommer nog att ha att göra denna veckan med låter det som. Och jag som ville jobba...

Nu ska jag sätta in bilder i ett fotoalbum och sen ska jag bara slappa hela kvällen, titta på tv och bara vara =) Hoppas att dom ringer från jobbet i morgon, för jag behöver pengarna inför jul så att man kan köpa massa fina klappar till alla...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

men va har hänt med din rygg? :( o spelar du i samma klubb som Axel? :)du får hälsa anna om du träffar henne!! kram

2008-10-25 @ 20:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0