According to what kind of person you are...

Sitter i skolan, min dag har i princip bara bestått av håltimmar... Har försökt att fördriva dem genom att göra engelskaläxan, men det går segt. Den vänstra skifttagenten (den man använder ALLTID) är paj på detta tagentbordet så det är stört att skriva,, man måste tänka hela tiden.. Ska snart (om två timmar) ta skolfoto, och vi är sura för att vi inte får ha poliströjor a'la leksaksaffären på oss.. Sen bio med söt bror,, ska se Mamma Mia igen!!!!!

Anledningen till att jag hamnade vid datorn är att jag var tvungen att slå upp nåra engelska ord för att kunna skriva vidare på min ändlösa läxa, så det är väl bäst att jag gör det... Fick föresten veta att min ledighet plötsligt inte är beviljad så det kommer att räknas som skolk hela nästa vecka närr jag e borta. Det skiter jag i!




 

And I can see trough my wet eyes that you are not beside me...




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0