Each time I think I'm close to knowing, she keeps on growing...

Nu har jag kommit hem igen, borta bra men hemma bäst? nja jag vet inte,, inga krav, inga tider att passa, varmt, okomplicerat,, hmm jag trivdes nog rätt bra där ändå... Fick veta att vi ska till Landvetter på tisdag och vara figuranter i en övning med räddningstjänsten. Det ska bli KUL! På torsdag skulle vi visst till Skatås och lära oss att laga mat på triangakök med.. Soft vecka verkar det som, skönt att det inte var nu vi skulle bort för detta hade ja verkligen inte velat missa...
                                
Har bestämt mig för att köpa båten i dag med. ska ner till Gårda Brygga vid halv fem ocg träffa Filip och göra upp. Det blir nog bra tror jag. Är trött eftersom vi kom hem vid fem i morse. Inte så värst skönt att sova på planet kan jag medela... Kunde dock inte sova längre än till 11...

Finns massa bilder på min BDB också, kolla gärna in dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0