För jag bryr mig om dej...

Jag lever nu, det är här mitt liv är
Jag vet att det inte är för alltid,
man kan inte ha det så här jämt.
Men jag njuter av varje dag,
försöker lägga bilderna på minnet.
För att kunna ta fram dem en dag
när allt är mörkt
när allt är borta
när jag inte längre möts
av det ljus som värmer mig,
som får mig att känna mig hel.
Som får mig att vakna varje morgon,
Som får mig att längta till det jag har,
det fantastiska
det oförståeliga
att jag har haft denna tur,
att jag får vara med om det här.
Tänk om mitt liv hade tagit slut då,
den dagen.
Så att jag inte skulle ha fått vara med om morgondagen
inte fått känna värmen som jag får nu.
Jag njuter, och jag älskar varje vecka,
varje dag,
varje minut,
varje sekund.
Jag tar ett steg i taget...
image2153

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0