If you see the wonder of a fairytale...

fyra dagar kvar...

Skola, började 8.10, gick alltså upp 5.30... Hade spanska, håltimma tre timmar som jag fördrev genom att åka till Kba för att klippa mig. Blev lite väl kort men det behövdes antar jag. Sen tillbaka till skolan, hade engelska och naturkunskap. Med min hrm.. älskade,, lärare... Har inte haft honom innan, men lyckades komma i konflikt med honom under temaveckorna vi hade i januari... Hmm,, men han verkar rätt flummig och tydligen ska det räcka med att bara gå på lektionerna för att få MVG i princip.

Tänkte vart duktig och pluggat på väg hem i dag, men det sket sig eftersom jag glömde boken i skolan. Fick bara med anteckningsblocket. Fick dessutom stå upp hela tågresan. Det fick jag i morse med! Ibland hatar jag lokaltrafiken... Det var fel på dörrarna (som alltid) så alla som skulle åka mitt tresetlånga tåg som skulle gå kvart i sju fick knö sig på tåget kvart över tillsammans med alla som skulle åkt kl 7 I ENDAST TVÅ TÅGSET!!! Det var sjukt trångt och ingen mer kunde gå på sen...


An only child is a lonely child...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0