Vi kommer försent för att se vår framtid...

Steg upp kl 5.30 i morse efter att ha sovit i FEM timmar. Men va rätt pigg ändå. Skulle ju iväg på roligheter å då e det lätt att gå upp :P Blev hämtade i buss vid skolan kl 8, som körde oss ut till landvetter. Där fick vi scenariot att ett plan hade krashat och planet hade delats på mitten berättat för oss. Vi blev sminkade så att det verkligen såg ut som att vi hade äckliga sår. Riktigt grymma var dom på det. Vi fick olika lappar med olika skador beskrivna på som vi skulle ha. Vissa va jätteskadade och skulle skrika eller vara chockade osv, men jag skulle vara medvetslös, ingen puls, ingen andning, med andra ord död... Skulle ligga en bit in i en skog där det brann, men eftersom jag räknades som i princip död så prioriterades jag bort och fick ligga kvar i ösregnet after att en brandman släpat bort mig en bit från elden. Det ÖSREGNADE och var kallt så det var inte någon superkul uppgift, men det är ändå kul att komma ut på såna här övningar och träffa poliser, brandmän och ambulansförare =D

Nu är ja tröööt och ska väl bara slappa resten av dan. Har förresten ringt och försäkrat min båt och ringt till sjukgymnastiken i Kba för att få en tid dit för min rygg. nu har jag gett upp... Orkar inte ha ont i den längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0