Yes, I've been broken parted...

Nu har jag just skrivit klart min engelska uppsats som jag skulle ha gjort när ja va borta. Hmm.. den skulle ju in i dag i alla fall =) Har också hittat min sport i dag, nämligen badminton. Okej, jag vet att jag tidigare sagt att det inte är en sport att stå och slå en boll (som inte ens är rund) över ett när, men det är faktiskt skitkul och jobbigt!! Okej att mina motståndare är typ tolv år, men dom är grymma ändå. Plus också för att det är i den nya gympasalen som det tar mindre än fem minuter att gå till...

Om jag har skrivit att jag skulle till Landvetter i mon på brandkårsövning så kan jag meddela att det var fel vecka.. Men ska gå och lämna blod i mon på min underbara håltimma tänkte jag. Ska dessutom vara med på Saras hårdträningssatsning inför Göteborgsvarvet, så håltimman är utfylld.

Hoppas mina ben vill ligga stilla inatt,, kunde nämligen inte sova för att jag var så rastlös förra natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0