You and I, man is a fool...

Ensam hemma i kväll. Är sugen på att gå ut, men Matilda var trött, och Frida skulle göra annat... Får roa mig med att installera alla delar av Pinnacle och börja spånapå någon ny film. Vill göra en om Bernadotte så jag frågade Andreas om bilder innan. Skulle få låna hans externa när jag behövde där han har alla bilder från allt som gjorts på Bernadotte. Har fixat en bättre mic än den till headsetet också,, eller egentligen ingen ny mic, utan letat fram en jag haft till karaoke och fixat en adapter så att man kan plugga in den i datorn. Blir super hoppas jag...



I let you down. You trusted me, believed in me and I let you down...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0