Lång dag

 
En bild från i tisdags då jag hälsade på hos Ellinor och Jakarta. Denna underbara häst passar jag i helgen ;o)
(Ni får ursäkta min sits, den är katastrofal...)

Min dag började med att jag lånade pappas bil, åkte till stallet och red ut en sväng med Jakarta. Megamysigt, red ner till havet vid Hanhals. Sedan åkte jag hem och åt lite snabbt. Packade seglargrejor och cyklade sedan ner till gympasalen där det var uppvisning med barngympan och alla dansgrupperna. Lite kaotiskt, men det blev ganska bra till slut. Cyklade sedan direkt ner till Gårda Brygga där Inge, Teresia mfl grejade med RS;en och sen var jag och Tessie TVUGNA att prova den lite så vi drog på oss våtdräkterna och gick ut en sväng :o) Helt fantastiskt UNDERBART att vara tillbaka i en segelbåt igen! Nu är sommaren snart här :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0