Resedagbok

Jag sitter och försöker skriva en resedagbok från fjällvandringen, men det jobbiga är att ju längretid det går, desto mindre minns man av det som hände... Jag vet, man borde ha skrivit det på en gång på plats, men man orkade verkligen inte det! Så nu är det bara att kämpa på :o)

Första dagen i skolan "på riktigt" i dag. Vi hårdstartade direkt med samhällskunskap B och matte C, men förvirringen var allmän både bland elever och lärare. Trots det känns det inte som om man har varit därifrån i tre månader... enda stora skillnaden är att det är många nya ansikten. Nya lärare och framför allt nya små ettor som hittar på rackartyg i uppehållsummet :o)

Jag har för övrigt tagit ett steg mot mitt tuffare jag genom att göra ett hål till i örat :o) Måste dock erkänna att jag var ganska skakis när jag skulle göra det... :oS

Kommentarer
Postat av: Filip

Disciplin Caroline! Jag skriver varje(!) dag, då blir det av, känns nästan som jag förlorat en dag i mitt liv om jag missar någon gång =)

2009-09-10 @ 11:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0