Sommaren slut?


Bild från i lördags när jag var barnvakt åt mina små busungar

Är det så att sommaren faktiskt håller på att ta slut? I dag har det varit regnit och ganska kallt, sista serieseglingen seglades och alla börjar planera för skolsarten. Jag får lite ångest när jag tänker på det, jag vill inte att det ska vara över än, jag vill njuta lite till.

I morgon ska jag jobba hela dagen, precis som i dag. Sedan ska jag, mamma och André åka till Ullared för att gå på Diggiloo-konsert där. Vi ska har lite piknik i gräset så vi hoppas på att det ska bli fint väder så att vi slipper att bli kalla och blöta :o)
 
Vad gillar ni min nya design förresten? Kände att det var dags för lite förändring nu när vi går mot mörkare tider...

Kommentarer
Postat av: Mika

Urfin bild och vad brun du är! Bloggen har blivit galet snygg också.

2009-08-14 @ 21:27:05
URL: http://mikado.blogg.se/
Postat av: Caroline

*Svar till Mika:*

Åå tack =) har ju varit på havet i princip hela sommaren så jag har väl lyckats fånga all de få solstrålarna ;o)

2009-08-15 @ 20:53:29
URL: http://heartline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0