För dig!

Jag önskar verkligen att det fanns något jag kunde göra för dig, för du ska inte behöva känna så som du gör. Jag har varit igenom allt det där, jag vet hur det känns och det är fördjävligt... Du är värd så ofantligt mycket bättre än så, du är en underbar människa, men hur ska jag kunna få dig att inse det?

Förhoppningsvis gör det här dig starkare så småningom, när du kommit igenom det och börjar inse att det faktiskt finns saker att kämpa för, att det finns de som verkligen älskar dig och avgudar dig även om det inte känns så just nu. Du är en av de mest omtänksamma människor som jag känner, och trots att vi inte kännt varandra så länge så har vi ändå kommit varandra ganska nära...

Jag vill att du ska veta att jag finns här för dig närhelst du vill och behöver. Ring mig, sms:a, knacka på min dörr, skriv ett mejl, när som helst om du behöver det. Jag finns här till hundra procent för dig, jag hoppas du vet det och att du vågar. Det behöver inte vara något speciellt, du behöver inte säga vad det är om du inte vill, vi kan bara prata. Ofta är det svårt att sätta ord på vad det är man känner, men det är lugnt gumman, jag vet hur det är ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0