Ungdomens fredspris

Jag insåg nu när jag tömde min lilla kamera att jag har glömt att skriva och visa bilder från ungdomens fredspris som jag var på för ett par veckor sedan. Vi hade det jättetrevligt, själva prisutdelningen var väl kanske inte det allra roligaste, men efteråt var det först bankett och sedan femkamp på Liseberg. Vi blev ihopparade med ett gäng norska ungdomar som vi skulle ha femkamp mot, och efter en hård strid med massor av skratt vann tillslut Sverigelaget!! XD haha


Av sex deltagande bidrag var det bara ett från Sverige...


Massor med långbord var uppdukade bakom scenen och fint var det!


Jennifer och Jag på banketten


Hela vårt femkampsgäng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0