A new year...

Så nu var det 2009!! Jag hoppas, tror och vill att detta ska bli ett riktigt bra år för mig och för alla. Det har i varje fall börjat bra. Firade kvällen med dem jag tycker mycket om, nämligen Anna och Lasse och Anna, Vi åt gott, spelade spel, och sköt lite raketer. Men framför allt njöt vi av att vara tillsammans. Vi sov länge i dag, åt frukost tillsammans och gick sedan en långpromenad vid havet tillsammans. Bilder kommer att komma så snart jag har fått dem av Lasse eftersom jag fick låna hans minneskort då jag glömt mitt i datorn här hemma...

Kommentarer
Postat av: Ronja

va med och tävla om en goddiebag på min blogg =)

2009-01-01 @ 15:44:37
URL: http://ronjasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0