En härlig kväll


Det trodde man inte i morse när man vaknade, att denna kvällen skulle bli så underbar. Jag vaknade till att det var grått på himlen och det ösregnade utanför mitt fönster. Men innan jag ens hunnit ta mig ner till Gårda så har det slutat regna och börjar klarna upp. Hela dagen har det varit strålande sol, lagom vind, och varmt. Efter jobet kom Tobbe hit till Åsa och vi åkte ner till Gårda för att segla RS Vision ihop. Det blåste ganska bra när vi gick ut så vi seglade neråt ur fjorden och sedan hissade vi gennackern på Gottskärssidan och slörade hela vägen upp i fjorden igen. När vi kommit tillbaka till Ölmanässidan igen mojnade vinden. Efter en långsam kryss kom vi så småningom tillbaka till Gårda Brygga igen där vi tog ett dopp och åt varsin glass medan solen gick ner över havet :o)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

De kan ju nästan inte bli bättre än så :)

2009-07-16 @ 16:25:12
Postat av: Tobbe

de kan ju nästan inte bli bättre ;)

2009-07-16 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0