Sommardagar

Det är så sjukt härligt väder just nu så jag bara njuter! Jag saknar seglingen väldigt mycket, med Gladan alltså, och jag har ansökt om att få segla med från cadiz till Las Palmas i höst. Det skulle verkligen vara en upplevelse!


I dag har jag först varit på Åsacupen och tittat på Jonna när hon spelade, sedan åkte jag till Gårda brygga där jag seglade med Teresia. Efter det var det match igen för Jonna som jag kollade på och sedan åkte jag med henne till stallet där hon har en sommarhäst, Rudy. Jag höll lite lektion för henne och hon var verkligen jätteduktig! Hon red först lite dressyr, och sedan byggde jag ett hinder åt henne som hon hoppade i både trav och galopp. Hon har aldrig hoppat i galopp innan så det tyckte hon va häftigt :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0