Jag är i mål!!!


Bild hämtad på GP.se

Jag klarade det! Jag klarade det! Jag klarade det!
Och det gick riktigt bra också. Jag sprang i mål efter 2h och 12 min, vilket jag är ganska nöjd med. Jag kunde dock ha ökat tempot tidigare, för väl i mål hade jag mycket kvar att ge. Men det är svårt att veta när man inte vet hur resten av sträckan ser ut. De sista kilometerna, vid Avenyn, var de abslot roligaste, och efter att ha ätit en druvsocker tablett kände jag mig verkligen hur pigg som helst. innan starten tänkte jag att det är nu eller aldrig, jag kommer aldrig att springa göteborgsvarvet igen, så det är bara att ge gärnet. Men väl i mål känner jag att jag absolut kommer att springa igen. Alla timmar jag lagt på träning under året har äntligen givit det resultatet jag ville ha; JAG KLARADE GÖTEBORGSVARVET!!!

Kommentarer
Postat av: frida

sv: tack så mycket :D

2009-05-17 @ 13:49:39
URL: http://fridabeijer.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Woho grattis :D vad kul :)

2009-05-17 @ 16:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0