Jag lever!

Nu är jag hemma igen, eller egetligen redan i går, men då var jag så trött så då orkade jag inget annat än att äta ocg duscha... Jag har haft fyra extremt tuffa dagar ute i skogen med en underbar grupp som verkligen stöttade varandra genom de alltför jobbiga stunderna. Men just nu är det så underbart skönt att ha klarat av det, och inte hade vi vädret på vår sida heller utan utsattes för verkliga prov med värme, massa vind, kyla och regn. Bilder kommer att komma så fort jag får tillgång till några. Hade inte min kamera med mig...

I natt har jag sovit fjorton timmar i min underbara säng, men än är jag inte utvilad på långa vägar. Tur att jag har hela helgen på mig att ta det lugnt! Nu ska jag, mamma och André åka till Ullared.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0