Så mycket att göra

Just nu har jag så mycket att göra så jag hinner inte blogga så ofta, än mindre fota... I går kväll sprang jag i alla fall Vårruset med jobbarkompisarna. Det var trevligt, men det var så kallt så vi åkte hem nästan direkt efteråt.

I dag red jag Jakarta antagligen för sista gången, Ellinor ska lämna tillbaka henne till ägaren och vad som händer med henne sen vet vi inte...


Jag kan inte hjälpa vad jag känner, det är inte mitt fel.
Kan du nånsin förstå det?
Kan du nånsin förlåta mig för det? 

Kommentarer
Postat av: ellinor ramstedt

hon har inte åkt än, åker nog om två veckor :(

det är sjukt svårt för mig att släppa henne men jag vet inte hurjag ska hinna med och allt. jag kommer ju alltid att älska henne över allt annat på jorden! <3

vill du rida på lördag kanske ? :)

2009-05-15 @ 11:20:43
Postat av: Anonym

hon har inte åkt än, åker nog om två veckor :(

det är sjukt svårt för mig att släppa henne men jag vet inte hurjag ska hinna med och allt. jag kommer ju alltid att älska henne över allt annat på jorden! <3

vill du rida på lördag kanske ? :)

2009-05-15 @ 11:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0